Sambutan Hari Kualiti & Inovasi Perkhidmatan UPM 2013 telah diadakan pada 31 Oktober yang lalu. Antara objektif utama sambutan ini adalah untuk mewara-warakan kepentingan budaya kreativiti dan inovasi serta meraikan keberhasilan inovasi dalam aspek perkhidmatan di UPM. Pusat Kesihatan Universiti UPM telah berjaya memenangi dua anugerah iaitu Anugerah Khidmat Pelanggan & Anugerah Pengurusan Aset (Kategori 3). Upacara Lafaz Ikrar Hari Inovasi juga telah diadakan, dimana tiga orang kakitangan Pusat Kesihatan Universiti telah terpilih sebagai anta 12 pembaca ikrar. Mereka ialah Matron Maznah Mohamed, SR Rokiah Akhiar & SR Nurlina Chong Abdullah, yang mana juga merupakan Pemenang-pemenang Anugerah Naib Canselor. Tahniah!
Tarikh Input: |
Kemaskini: | fari_thazin
PERKONGSIAN MEDIA